Naar Muhanzi

7 juni 2016 - Kicukiro, Rwanda

Ben hier nu enkele dagen en heb de draad terug opgenomen. Op kraamvisite geweest.
Een dagje later naar Muhanzi . Daar heeft de president een buitenverblijf. Geen wonder. Het is er wondemooi en rustig. Het water is er zo proper. Ons avondmaal zien vangen. Ik was nieuwsgierig hoe we dat gingen thuis krijgen want vis in een bus. ....?Geen probleem. Die wordt gewoon buiten aan de ruitenwissers gehangen. Kinderen waren dolgelukkig want dat is hun lievelings eten. Was heel lekker. Vandaag mijn wasje gedaan en dan weet je wel dat een wasmachine onmisbaar is. Daarna naar de markt met clovis. Gezellige drukte en veel bekijks .
Ik hoor en zie berichten van de regen in België. Hopelijk is alle ellende gauw voorbij.
Ook begonnen met naailes geven en het enthousiasme is groot. Het gaat vooruit. Nu nog een"naaiatelier "vinden.
Groetjes vanuit een warm en zonnig kicukiro.

1. Linda Heirweg:
    7 juni 2016
    Fijn dat je daar je draai weer gevonden hebt.
    Heb je iets met de diabetis spullen kunnen doen? Ik heb er hier thuis nog meer gevonden in de spulletjes van mijn ma.
    Zal ik ze bijhouden voor de volgende reis?
    Of zal ik ze zelf brengen ?
  2. Bernardine:
    7 juni 2016
    Hou ze maar bij. Ze geraken hier wel. Brengen mag ook.
  3. Jan:
    7 juni 2016
    fijn dat je je draai gevonden hebt zoals Linda zei, nu enkel nog de juiste draai voor je fotokes vinden want die staan ondersteboven. Sorry hé, ik heb je dat toestel wel gegeven maar er niet bijgezegd wat de boven of onderkant is. Geniet er nog van, ik heb al énorm heimwee naar Afrika. xx
  4. Linda Heirweg:
    @Jan hahaha