Naar Rwanda

4 juni 2016

Na iets meer dan een jaar terug in rwanda. Na een woelige landing in Istanbul. .......pas bij 3de poging is de landing gelukt goeie vlucht naar kigali. Het probleem in Istanbul was de hevige wind. De eerste poging hingen we mms nog 50 meter boven de grond toen hij doorstart maakte. Toch een raar gevoel. Tweede keer ook. Het feit dat er dan verschillende mensen begonnen te wenen en de man naast me zei dat het mms wel ons lot was stelde me niet direct gerust. Maar derde keer goede keer. Veel tijd om na te denken was er niet want ik moest m'n volgende vlucht halen. En die verliep vlekkeloos. "Thuis" gekomen en direct doodmoe naar bed.
De kinderen waren deze morgen al naar school toe ik opstond om 6 uur. Samen met Deborah valiezen uitgepakt , internet gaan kopen(zodat ik contact andere houden met vrienden en wie ik lief heb). Halfuurtje naaimachine uitgelegd . Met de hond gespeeld (snoopy). Kinderen gezien en verwend. Lekker een dagje"niets "doen.

1. Marie Rose D'haese:
    Oef! Eind goed, al goed.
    Wens je ginder een goed verblijf!!
    Mrose
  2. Vreven André:
    4 juni 2016
    Jou tijd is duidelijk nog niet gekomen .
    grts
    André
  3. Jan:
    4 juni 2016
    Hevige wind, hevige wind ?? Je had weer iet verkeerd gezegd zeker, iet over Erdogan en geiten ofzoiet ?! xxx
  4. Annie:
    4 juni 2016
    Was wel even bangelijk denk ik, maar toch veilig en wel "thuis" beland.
    Geniet van de familie die inmiddels ook jouw familie is geworden en beleef er een "zalige" tijd...
    groetjes,
  5. Linda Heirweg:
    4 juni 2016
    Altijd in voor een avontuurtje hé...zelfs in het vliegtuig ...enfin, dan toch veilig bij je plus-familie geraakt.
    Groetjes en laat nog veeeeel van je horen. Xxx
  6. Philip badenhorst:
    6 juni 2016
    wij wachten vol spanning op je straffe verhalen ; geniet ervan . en-de-lijk schijn de zon hier ook nà overvloedig regen. grts.