Kicukiro

4 december 2019 - Kicukiro, Rwanda

Terug in kicukiro is een beetje thuis komen. Als middag eten Sombe met casava bread. Mmmmmmmm...dat is een feestmaal...een beetje teveel gegeten dus een familie etentje wordt uitgesteld tot morgenmiddag. Na wat gerust te hebben gaan we shoppen mumutji. En een aperitief drinken😉. S'avonds na een laatste wijntje ( voor vandaag) naar bed. Niet zo goed geslapen . Vanmorgen valies leeg gemaakt ....terug ingeladen.....veel plaats over voor fruit. Wij dus naar boven naar de markt. Alle kinderen mee ....leuk ....ik kwam nog een oude bekende tegen.... Bananen ( kleine zoete) mango's en passievruchten.....lekker . Kunnen we thuis nog ff nagenieten. Fruit ingepakt. Alles gewikt en gewogen op gevoel . Te zwaar. ...uitpakken .....wat verdelen( bij Jan wat bijsteken).....kleren achterlaten...... handbagage volproppen......nog wat kleren uithalen en achterlaten....ik ga dringend moeten shoppen.😊

Dan met iedereen gaan eten. In de gietende regen onder een terras. Jan ging diandra 50 meter verder ophalen met een terras parasol. Grappig zicht maar ze kwamen wel droog terug.

Dan een fotoshoot met z'n allen. Ann en ik nog een plopdansje.

Afscheid nemen. Altijd moeilijk.

Goed nieuws....m'n bagage is maar 300 gr te zwaar. Goed gegokt dus.

Ik kom terug in 2021. Hopelijk zien we Deborah in 2020 in België

Wordt vervolgd.

1. Marie Rose D'haese:
    4 december 2019
    Reis veilig terug!
  2. Linda Heirweg:
    4 december 2019
    Goede terugvlucht en welkom in ons frietlandje