goed aangekomen

21 maart 2015 - Kigali, Rwanda

Gisteren een goede vlucht gehad. En jullie kennen me wel .......ik heb dus op het vliegtuig nieuwe mensen leren kennen en ben dan ook uit genodigd bij 1 van de boekhouders van heinikenbier in Rwanda. Na gecontroleerd te zijn op ebola en neen ik had niets aan tegeven zag ik debora en de kinderen terug. Het voelt toch wat als "thuiskomen". Vroeg gaan slapen na de bemoedigende woorden dat ik en echte Afrikaanse wordt"dikke kont en dikke b......". Enfin voel me goed en neem het op als een compliment.

Het goed geslapen tot de iman om 4 u opriep tot gebed. Was dat vergeten dat dat onze overbuur was. Gedaan met slapen dus. Valiesje van mij leeggemaakt. Daarstraks de resteerde 46 kg gesorteerd samen met Deborah. Pakjes voor de family .En heel veel voor de scholen.  Onder het verdelen vertelde Deborah dat de kinderen naar een andere school gaan. De andere werd te duur.Nu stappen de kinderen  van 5/8 en bijna tien jaar iedere dag 11 km. Heen en terug. Das 22 km. Iedere etappe 3 uur heen en terug. Ik stap volgende week mee.

Morgen gaan we naar gitarama en dan vertel ik verder.

Nog ff laten weten . Het is hier 32 graden en enorm vochtig.

Tot later. Xxx

k stap stap volgende we

1. Walter Willem:
    22 maart 2015
    Hou vol daar in die hitte en vochtigheid. Hier is het ferm fris en winderig 5°. geniet daar verder he!