Bijna vertrekkensklaar.

17 maart 2015

Nog 3 keer slapen(in mijn eigen bedje) en ik vertrek . Het wordt spannend nu. Alles is in gepakt behalve mijn eigen gerief.Het gaat echt passen meten en wegen worden want ik ga niet alles mee kunnen nemen.Ben zelfs al beginnen de labeltjes van m'n kleding en lingerie te knippen want een gram is een gram. Extra bagage kopen is geen optie wegens te duur. Ik ga verplicht zijn om nog eens te gaan

;-).Overmacht.

Wat ik aan iedereen wil zeggen die een cent(je) heeft bijgedragen.Die op ons solidariteitsetentje was.Die schoolgerief heeft geschonken en mee heeft helpen verzamelen............voor familie die ons project voor onze student meehelpen ondersteunen.........die de operatie van jean luc hebben mogelijk gemaakt.MERCI.

Ik neem jullie allemaal mee in gedachten .Ik zal proberen m'n verhaal zoveel mogelijk met jullie te delen.Ik start op 20 Maart in Kigali en dan zien we wel verder.De grote lijnen liggen vast.Maar voor de rest laat ik me meedrijven op het Afrikaanse ritme.Want dat is wat me zo aantrekt (oa).

Ik zie ook uit naar jullie reacties die me dan toch weer binden met Belgie.

Dikke kus en knuffel

1. Angel weetjens:
    17 maart 2015
    Goede reis Bernanke en veel positieve ervaringen! Chateau voor je onderneming. Zal je zeker en met veel interesse volgen! Angel Weetjens
  2. Angel weetjens:
    17 maart 2015
    Oei, zo stomme fouten, heb gepost zonder na te kijken. Dus Bernardine, chapeau voor je onderneming! Goede reis.
  3. Lud:
    Knap, Bernardine. Succes en goede reis, ook van Misj en Charlotte. XXX
  4. Kris:
    17 maart 2015
    veel plezier, voldoening en leuke momenten! Ik zal je blog volgen. Kris feys
  5. Linda Heirweg:
    17 maart 2015
    Al zo dicht bij...niet te geloven... Dan zijn twee van mijn sisters in crime in Afrika ! Toch een bitje jaloers. De volgende keer ga ik mee. Ik kijk al uit naar je verhalen en fotokes. Xxxx
  6. Elsje:
    20 maart 2015
    ... zit te popelen voe nieuws... :)