strak plan ;-)

7 maart 2015

Over 2 weken ben ik al in Rwanda................niet te geloven.Jawel hoor.Ik zie er zo naar uit.

Alle papieren zijn ondertussen in orde.En de bagage,;;;;;;;;;;;;;;dat is maar bagage. Morgen nog wat brieven en pakjes ophalen om mee te nemen naar verschillende familie's.Leuk en spannend .Zo leer ik weer nieuwe mensen en plaatsen  kennen.

Ben wel nog op zoek naar meters wat zeg ik kilometers "skoebidoe".Ik ben  daar vorige keer een rage gestart.Dus ze hebben gevraagd om er terug mee te nemen.Bij deze als iemand er nog heeft of een tip heeft waar ik er goedkoop kan aan geraken.Graag.Wat ook heel leuk is dat het schoolgerief waar ik om vroeg nog steeds binnenkomt . Mercikes aan iedereen.

De plannen ter plaatse en over de landsgrenzen krijgen ook steeds vastere vormen.Maar later en ter plaatse meer daarover.Het moet ook een beetje spannend blijven he.

Ga dit weekend genieten van de eerste zonnestralen .Kwestie om te wennen om topjes en  lichtere kledij.Ze spreken van 15 /16 graden. Straks x2

Als dat geen STRAK PLAN is voor het weekend ,dan weet ik het ook niet.

Mms zien we elkaar nog voor ik vertrek.Anders tot mails.Het zo leuk zijn als ik nu en dan wat nieuws krijg vanuit Belgie of elders (Afrika).

kus en knuffel

1. Bernardine: