Gisenye

25 november 2019 - Kibuye, Rwanda

Ingecheckt in gisenye in super de luxe hotel. Hier kon Jan uitzieken en wij twee dagen zalig niets doen. Korte wandeling. Is voor mij de derde keer dat ik hier kom en wat valt me op.......het is hier stil het regent wel maar toch. Geen *afrikaanse sfeer". In de terugweg een bootje genomen naar tamtam beach waar ik leuke herinneringen aan heb.  Super lekker eten in het hotel ....veel te veel....en kennis gemaakt met de manager wie een zus heeft wonen op het Kiel. 😊. Hij haar opgebeld en we hebben adressen uitgewisseld. De wereld is klein. Er was ook een kinder verjaardagsfeestje en dat gaf een leuke uitbundige sfeer.S'avonds was er een orkestje maar ik was de enigste die een dansje wou "placeren"😉

Gisteren in gepakt nog wat op het strand "gechild" en dan richting kibuye. De weg loopt via het kivulake is enorm kronkelig maar wondermooi. De theeplantages onderweg zijn uitgestrekt en fris groen. Overal en altijd mensen. In de afdaling eens op de snelheid gelet van fietsers met passagier achterop en ze halen op z'n minst 50 km per uur op dit heel bochtig parcours .Soms toch wel akelig om zien.

Ons logement is in kibuye eenvoudig maar proper en met een fantastisch uitzicht.Met zon vertrokken in gisenye en met regen toe gekomen in kibuye. Gelukkig klaarde het wat op en konden we nog een korte wandeling voor het donker maken. Boot besteld  voor straks. Het beloofd een mooi dag te worden. 😎XX

1. Vreven André:
    25 november 2019
    Geweldig , meer fotos aub .