Geuren en kleuren

27 oktober 2018 - Kicukiro, Rwanda

We zijn hier nu 4 dagen...... Afrika is thuis komen. Zoveel herkenbare geuren kleuren emoties.Vrienden die gemaakt zijn in de loop der jaren dag zeggen.Mn metekindje sofia teug zien.Kleine dingen die zo belangrijk zijn
Ook al naar het memorial van de genocide in kicukiro geweest om respect te getuigen. Vind ik belangrijk om alle verdwenen /vermoorde familie te groeten. Als men de historie van de familie kent moet mn dat doen
Gisteren naar een voorstelling geweest van jongeren die de kans krijgen en nemen om zich artistiek te ontwikkelen. In 1 woord WAUW. Vanavond naar het vervolg. Traditionele dans uit Burundi Congo en Rwnda.
Een planning gemaakt van wat we willen doen. Een maand is echt wel kort.
Vandaag is de laatste zaterdag van de maand dus iedereen moet mee helpen om openbare wegen en plaatsen en zijn eigen binnenplaats proper te maken. Mijn bijdrage was pannenkoeken bakken voor de kinderen 😁. en de buren .
Subiet nog een wasje doen....met de hand. En morgen kigali achter ons laten voor een aantal dagen. Later volgt het verslag wel.
Groetjes vanuit een warm Rwanda
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Belinda Chiaradia:
    28 oktober 2018
    hey Bernadine, je verslag zo lezen komen veel herinneringen naar boven van mijn tijd in Afrika. verscheurd land, maar een warm land met veel positieve mensen, die toch ook graag op hun manier vooruit willen. Wordt het nog mille colliens genoemd?

Lieve groetjes voor jouw en Dirk
  2. Josette, Tito:
    28 oktober 2018
    Een maand is niets als zo veel programma's heeft. Geniet nog van alle momenten. Groetjes!