Rwanda.....mn tweede thuis

24 oktober 2018

Wat een reis. Lift gekregen van een vriendin naar Brussel. Daar de Tgv naar Parijs. Daar aangekomen gezien dat we 1 handbagage misten. Maar we hadden geen tijd te verliezen want we moesten onze vlucht halen. Gelukkige is onze vliegtuigreis goed verlopen. Soms wat woelig maar dat moet mn erbij nemen. In Kigali mn beste Rwandees boven gehaald. Ik dus in 2min. door de controle. Dirk 15 minuten.
Vandaag de spullen die we kwijt waren gekocht. Behalve mijn bril dat moet ik in België doen. Oplader gekocht. Fototoestel......het worden foto's van de gsm.De smartfone voor grace ook verdwenen. We gaan zien wat we kunnen doen.
Vandaag al melk gekocht en naar Diandra gebracht.
Kitcukiru is veranderd. De weg naar kigali....alle kleine huisjes weg.... afgebroken..... ook hier citemarketing.Het wordt strXX vroeg slapen want ben super moe van de reis en de hitte.

1. Linda Heirweg:
    24 oktober 2018
    We volgen jullie op de voet en lezen met graagte jullie verhalen... ooit ga ik toch eens mee....
  2. Josette, Tito:
    24 oktober 2018
    Amai, want een avontuur! Rust maar eerst
  3. Annemie Debelder:
    25 oktober 2018
    Blij dat jullie goed zijn toegekomen. Spijtig van de handbagage, maar 't is al nie naar de wuppe.
  4. Lydie NEUFCOURT:
    27 oktober 2018